Bytte og retur

Ønsker du å bytte, levere tilbake eller reklamere en vare kan du gjøre dette ved å sende varen tilbake til nettbutikken. Ved bytte eller retur er det kjøper som står for returkostnaden. Vi anbefaler at du benytter posen du mottok varene i. Husk å legg ved kvitteringen på kjøpet (mottatt på e-post). Varer kjøpt i nettbutikken kan IKKE returneres i butikk.                                                                                                                                                                                                                                           Send returen til adresse: Zagora AS, Nedre Slottsgate 17, 0157, Oslo, Norge. Har du spørsmål er det bare å sende oss en e-post til post@zagora.no, uansett grunn.

 

Tilbakebetaling.Ved retur får du dine penger satt inn på den kontoen som du benyttet ved betaling. Dette skjer innen 20 dager etter at vi har mottatt returen din. Valgte du faktura som betalingsmåte på ditt kjøp, må denne fortsatt innbetales.

Gyldig retur
Retur forutsetter at varen er ubrukt, og i samme stand som da du mottok den, alle merker og prislapper skal fortsatt sitte på. Varer med sminkeflekker og lignende anses ikke å være i originaltilstand og kan dessverre ikke returneres. Sko skal returneres i original-emballasje. Beauty-produkter, ørepynt, undertøy og bikinier kan dessverre ikke byttes eller returneres. (Eventuelle feilvarer kan selvsagt reklameres).

Hvis vi har gjort en feil, eller hvis varen har en produksjonsfeil, betaler vi selvsagt for frakten tilbake til oss.

20 dagers åpent kjøp.
Du har 20 dagers åpent kjøp, og angrerett fra den dagen du gjorde din bestilling. 

Du som forbruker har rett til å heve et kjøp hvis bestillingen din skulle bli forsinket av en eller annen grunn. Hvis noe skjer som gjør at varene dine kan bli forsinket, så kontakter vi deg og oppgir en ny leveringsdato. Du kan da velge å vente på varene eller heve kjøpet.

Hvis du har ombestemt deg etter at du har gjort din bestilling, må du likevel hente pakken og sende den i retur til nettbutikk.

Reklamasjon
Reklamasjonsretten gjelder i 1 år. Reklamasjon gjelder kun dersom varen er levert med feil eller skade. Gjelder ikke ødelagt ved vanlig slitasje.

Hvis du vil reklamere en vare ved å sende den til oss, så setter vi pris på om du først sender oss et bilde til post@zagora.no. På denne måten, slipper du å sende en vare som vi likevel kanskje kommer til å kassere. Dette sparer miljøet og du evt. tilbakebetaling raskere. 

Ved reklamasjon til e-handelslageret får du dine penger tilbakebetalt til den kontoen som du benyttet ved betaling. Dette skjer innen 20 dager etter at vi har mottatt returen din. Du får en e-post når vi har mottatt returen din, hvilket vanligvis tar en uke. Ved reklamasjon, trekker vi selvsagt ikke fra returfrakten når vi betaler deg tilbake.

Angret kjøp før du har fått varen
Hvis du har ombestemt deg når pakken er sendt fra oss, må du likevel hente ut pakken på utleveringsstedet og sende den tilbake til oss, siden vi dessverre ikke kan stoppe ferdigbehandlede ordrer.